Sunday, 21 July 2013

Sy memang x boleh......

Assalamualaikum, readers...

QL takde idea.. tp sebab boring... nak jgk buat entry...

So nak upload gambar2 je kali nie...


Dengan segala hormatnya dipersembahkan...

1. Antara Pelajar Taska yg Comel2

-Husna manje-
-Ameer embam-

-Eipan macho-


2. X kenal tapi terpikat dengan senyumannya... :)


-Klau tgk depan2 boleh cair-


3. QL panggil nya Pipi Belon.....


-Pipi dy sgt tembam-


~dari ulat jadi kepompong~ :P.. mak dy yang balut dy ....



Jelingan manja~


4. Lastly... nie anak ustaz QL... sgt2 comel...

-Nampak cam berdoa kan... sebenarnya dy mkn kopiko-



-Sgt2 comel.... QL rase nak culik dy.... taknak minta wang tebusan.. just nak culik sbb sgt2 comel....-

Sooooo.... QL memang tak bleh tgk budak2 yang comel2.....geram sgt...

QL takde camera yang canggih... klau QL ad DSLR.. abih la gambar semua budak2 kt dunia yang QL jumpe QL capture.. hehe...




Sekian... semoga readers diberkati selalu... (^_^)V

8 comments:

  1. hai.. salam kenal,
    follower no.18
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete
  2. wahhhh =) comel2 semuanya..teringin nak ada ank sndri yg comel2 mcm ni he3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape lagi.. perkara yang baik elok dipercepatkan (orang tua2 kate)... n jgn lupe bagi QL kad ye... :)

      Delete
  3. alalalala...comel nyerrr...sgt2 comel..ish..kalau mila keje kat taska memang habis pipi bdak2 ni lebam..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kne report nie..kes penderaan.. hehe... geram kan.... :D

      Delete
  4. rupanya QL kerja situ..cmel2 bdak2 tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tgk muka yg comel2 nie hilang sume masalah yg berserabai kt kepala...:D

      Delete
  5. sy biasa2 je dgn budak2 tp lpas knal someone ntah mcm mna sy pon takleh tgok budak2,, huhu dy tu suka budak2 tp ntah pngaruh mcm mna pon taktaw lah.. tp apapon suma knangan ja :)

    ReplyDelete